Kategórie

Reklamácia – výmena

 

Kupujúci má nárok na výmenu nevyhovujúceho tovaru v lehote do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.

 

Pri výmene veľkosti, farby alebo druhu tovaru nám nevyhovujúci tovar zašlite na našu adresu:

ŠPERKY s.r.o.

Dénešova 8 - OC Jednota

04023 KOŠICE

Slovenská republika

 

Tovar zasielajte:

  • dôkladne zabalený (odporúčame doporučene), nie na dobierku. V prípade zaslania tovaru na dobierku nedôjde k jeho prevzatiu,
  • pri zasielaní tovaru neručíme za prípadnú stratu tovaru na ceste k nám - je povinnosťou zákazníka tovar zabaliť tak, aby nedošlo pri preprave k jeho poškodeniu alebo strate,
  • pripojte kópiu faktúry a uveďte výrobok za ktorý vrátený tovar chcete vymeniť alebo

si vytvorte novú objednávku s poznámkou „výmena + číslo pôvodnej objednávky“ (urýchlite tým celkový proces výmeny).

 

Tovar musí vyhovovať nasledovným podmienkam:

 

  • Tovar musí byť dôkladne zabalený, ak je to možné, v pôvodnom obale.
  • Tovar musí byť nepoškodený.
  • Tovar nesmie byť použitý - nie je na ňom vidieť známky používania a nosenia.
  • Tovar musí byť kompletný!

 

Pri výmene veľkosti, farby alebo druhu tovaru náklady na poštovné znáša kupujúci.

 

Podľa § 18 ods. 4 zákona o ochrane spotrebiteľa, vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní, t.j. do toho času vybavujeme reklamácie.

 

Osobná výmena tovaru

 

V prípade osobnej výmeny je potrebné vopred si dohodnúť termín výmeny, uviesť číslo pôvodnej objednávky, druh a počet vráteného tovaru a číslo objednávky za ktorú vrátený tovar vymieňate.

Osobné výmeny po vopred dohodnutom termíne realizujeme každý pracovný deň okrem pondelka v čase 08.00 – 16.00 hod..  Pri osobnej výmene zákazník samozrejme neplatí poštovné za doručenie tovaru.

 


homeÚvod

local_mall
cancel
cancel