Váš košík
Žiadne produkty
local_shipping Nakúpte ešte za 49,00 € a získajte dopravu zadarmo
Žiadne produkty
Kategórie
FAQ - Často kladené otázky
Ako mám postupovať pri vytváraní objednávky?
Dostupnosť výrobku je pri obrázku znázornená zeleným znakom "+" v košíku – vtedy je tovar na sklade a môžete si ho objednať.
Koľko stojí doprava/poštovné?
Objednaný tovar odosielame Slovenskou poštou alebo Zásielkovňou/Packetou. Cena prepravy závisí od výšky objednávky.
Pokiaľ si ako spôsob dopravy zvolíte Slovenskú poštu - Expres kuriér, tak poštovné je 2,90 € pri objednávke do 49 €. Slovenskou poštou do BalíkoBoxu, za Balík na poštu alebo do PoštaPOINTu zaplatíte 2,20 € pri objednávke do 49 €. Cena za uloženie zásielky na pobočke Zásielkovne/Packeta je 2,20 € pri objednávke do 49 €. Doručenie kuriérom Packety na adresu je 2,80 € pri objednávke do 49 €. Pri objednávkach nad 49 € je poštovné pri všetkých spôsoboch dopravy ZADARMO.
Ako môžem zaplatiť?
Ponúkame Vám 4 možnosti platby za tovar:
Do koľkých dní mi bude tovar doručený?
Ak si objednávku vytvoríte na dobierku v pracovný deň do 13:00 hod., zásielka Vám bude vyexpedovaná ešte v ten deň. Objednávky so zlatými šperkami prijaté po 9:00 a cez víkendy sú vybavované až nasledujúci pracovný deň. Dodacia lehota Slovenskou poštouje cca 1-2 pracovné dni od vyexpedovania zásielky našou spoločnosťou. Tovar je doručovaný len v pracovné dni! Ak Vám tovar v tomto termíne nepríde, neváhajte nás kontaktovať, poskytneme Vám podacie číslo zásielky alebo číslo na kuriéra.
Svoju objednávku si môžete prevziať prostredníctvom Zásielkovne/Packeta, kde je možné prevzatie balíkov aj cez víkend a vo večerných hodinách! Dodacia lehota do Zásielkovne je cca 1-2 pracovné dni od vyexpedovania zásielky našou spoločnosťou.
Ako postupovať pri reklamácii / odstúpení od zmluvy?
Reklamácie vybavujeme do 30 dní. Na tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov v zmysle platných právnych predpisov.
Návod pri reklamácii tovaru:
Môžem pri reklamácii / odstúpení od zmluvy tovaru vrátiť iba časť objednávky?
Áno, môžete vrátiť aj časť objednávky.
Zásady využívania a uplatnenia vernostných bodov
Kupóny z vytvorených objednávok môžete využiť len ako registrovaný užívateľ na našej webovej stránke.
Pri objednávaní výrobkov v našom e-shope pri každom produkte vždy vidíte, koľko vernostných bodov môžete získať nákupom daného produktu a akú hodnotu bude mať Váš kupón z vernostných bodov.
,,Nákupom tohto produktu môžete získať XY bodov ako kupón na XY €. Vaše prémiové body.“
Pokiaľ si objednáte viacero produktov v jednej objednávke, vernostné body sa Vám automaticky sčítajú.
Vernostné body si zbierate vo Vašom účte za každú prevzatú a zaplatenú objednávku.
Akonáhle sa rozhodnete body využiť, môžete ich použiť v nasledujúcej objednávke.
Prihlásite sa do svojho účtu ako registrovaný používateľ.
Priamo vo Vašom účte si vernostné body môžete zameniť za kupón z vernostných bodov.
V kolónke vernostné body potvrdíte zmenu vernostných bodov na kupón: ,,Zameniť body za kupón“ a potvrdíte.
Následne Vám systém vygeneruje kód, ktorý nájdete v kolónke kupóny z vernostných bodov:
Kupón z vernostných bodov začína platiť hneď od jeho vygenerovania a jeho platnosť je 1 kalendárny rok.
Nárok na kupón z vernostných bodov vzniká prevzatím objednaného tovaru, t.z. po prevzatí a zaplatení objednávky. Po pripísaní a spracovaní platby na nás účet vernostné body za danú objednávku sa Vám automaticky ukážu vo Vašom užívateľskom účte. Nárok na kupón vzniká spracovaním Vašej platby za predmetnú objednávku, k čomu dochádza v lehote do 14 dní odo dňa prevzatia objednávky.
Kupón z vernostných bodov je možné využiť v lehote 1 rok od jeho vygenerovania. Jeho platnosť si môžete overiť priamo vo Vašom užívateľskom účte:
Platný od XY.XY.20XX
Platný do XY.XY.20XX
Kupón z vernostných bodov zložený z písmen a číslic prepíšte alebo prekopírujte pri vytváraní novej objednávky do kolónky: ,,kupóny“ pri označení: kód v nákupnom košíku internetového obchodu: a potvrdíte jeho prijatie stlačením tlačítka ,,Pridať“.
Po vložení kupónu do objednávky Vám bude odčítaná adekvátna čiastka zo sumy danej objednávky.
Zľavy nie je možné kombinovať.
Zľavu nie je možné zamieňať za finančnú hodnotu.
Nárok na kupón z vernostných bodov zaniká v prípade zrušenia objednávky, t.j. vrátením tovaru, odstúpením od kúpnej zmluvy, alebo vrátením peňazí.
V prípade zrušenia objednávky z dôvodu chyby platby, nárok na kupón z vernostných bodov nezaniká, ale môžete si ho uplatniť v nasledujúcej objednávke.
Pri výmene tovaru za iný tovar, veľkosť alebo druh tovaru, body za vrátený tovar sa Vám odrátajú a po prevzatí a zaplatení prípadného doplatku za novú objednávku Vám budú opätovne prirátané na Váš užívateľský účet po spracovaní reklamácie alebo výmeny spravidla v lehote do 30 dní.
Ako zmerať vašu veľkosť prsteňa?
Užitočné informácie a presné spôsoby merania veľkostí prsteňa nájdete po kliknutí na nasledujúci link: http://sperky-eshop.sk/informacie/6-ako-zmerat-velkost-prstena
Robíte úpravy šperkov – krátenie, gravírovanie?
Žiaľ, šperky nevyrábame, a teda neposkytujeme žiadne služby spojené s úpravou výrobkov, ani gravírovanie. Berte prosím na vedomie, že pokiaľ budete upravovať výrobky zakúpené v našom eshope, automaticky tým strácate záruku na tovar.
Kedy bude vypredaný výrobok opäť skladom?
Naša stránka je denne aktualizovaná. Odporúčame vám ju sledovať, prípadne si nastaviť notifikáciu emailom, ktorým vás po priskladnení okamžite upozorníme na dostupnosť žiadaného produktu.
Aká je farebná stálosť výrobkov?
Najznámejší spôsob farbenia šperkov vyrobených z chirurgickej ocele je kúpeľ v elektromagnetickej vani, čo znamená, že farbivo sa nalepí na povrch pomocou elektromagnetickej sily. Pri výrobe ocele sa nedá zafarbiť samotný materiál, iba jeho vonkajší povrch. Z toho vyplýva, že farba môže časom zmiznúť. Závisí to od spôsobu nosenia šperkov.
Robíte šperky aj na zákazku?
Šperky objednávame len od renomovaných dodávateľov, sami ich nevyrábame.